انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه علامه فیض کاشانی

Electrical Engineering Scientific Society Of Feiz University

انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه علامه فیض کاشانی

Electrical Engineering Scientific Society Of Feiz University

برگزاری نخستین دوره مسابقات بین المللی رباتیک فیض کاپ در کاشان


خبرگزاری تسنیم: رئیس موسسه آموزش عالی علامه فیض کاشانی گفت: نخستین دوره مسابقات بین المللی رباتیک فیض کاپ در موسسه آموزش عالی علامه فیض کاشانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا فرشاد نیا پیش از ظهر روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این مسابقات از تمام دانشگاه‌های ایران و کشورهای ترکیه، امارات، هند، مالزی و تایلند و سایر کشورهای که اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار کرد: برای این مسابقات استانداردهای بین‌المللی رباتیک ملاک عمل خواهد بود و در بخش‌های طراحی های تازه ای برای اولین بار خواهیم داشت.

وی افزود: این مسابقات موقعیت مناسبی برای معرفی، بحث و تبادل نظر پیرامون یافته‌های جدید علمی در موضوعاتی از جمله رباتیک مسیر یاب، آتش‌نشان جنگجوی سبک وزن، جنگجوی سنگین وزن ، پرنده، نمایشی ، شبیه سازی دو بعدی فوتبال فراهم خواهد کرد.

رئیس موسسه آموزش عالی علامه فیض کاشانی افزود: با توجه به ماهیت میان رشته‌ای و ارتباطات نزدیک زمینه‌های علمی دانشگاه‌ها با یکدیگر و کاربرد آنها در طیف وسیعی از زمینه های تکنولوژی که به کارگیری آنها در آینده‌ای نه چندان دور را اجتناب ناپذیر می‌کند، اهمیت سرمایه گذاری و تلاش در این زمینه ها مشخص می‌شود.

وی افزود: خصوصیت تجربی و تعاملی فیض کاپ و ارتباط نزدیک آن با رباتیک، موقعیتی را با پتانسیل بالا جهت ارائه، یادگیری، و ارزیابی اندیشه ها و روش های جدید فراهم کرده است.

فرشاد نیا خاطر نشان کرد: با نگاهی امیدوارانه، این زمینه‌های علمی و عملی می توانند با به کارگیری شیوه‌های درست برنامه ریزی و آینده نگری به سرعت در جامعه ما بصورت دانش بومی در آمده و مورد استفاده قرار گیرند.

وی افزود: این مسابقات از هفتم تا دهم اسفند سال جاری به میزبانی موسسه اموزش عالی علامه فیض کاشانی در کاشان برگزار می‌شود.


در اینجا جا داره از همه دوستان گلمون که در جهت بالا بردن سطح علمی و اعتبار دانشگاه در زمینه های مختلف تلاش میکنند صمیمانه تشکر کنیم مخصوصا دوستان عزیزمون در قسمت رباتیک دانشگاه.....دم همشون گرم



دانلود فیلم خبرگزاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد