انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه علامه فیض کاشانی

Electrical Engineering Scientific Society Of Feiz University

انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه علامه فیض کاشانی

Electrical Engineering Scientific Society Of Feiz University

چگونه بدون برق گوشی همراه خود را شارژ کنیم؟

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،برای بسیاری از کاربران تلفن های همراه پیش آمده که دچار حادثه شوند  تلفن همراه آن ها بدون شارژ بماند و یا در شرایط قطعی برق نیاز فوری به وسیله خود داشته باشند. نداشتن شارژ و عدم دسترسی به برق مهمترین مشکل و معضل تلفن های همراه است که با استفاده از شارژر SOSCharger حل می شود.


یک شارژر قابل حمل می باشد که مشکل عدم دسترسی به برق برای شاژر تلفن های همراه را حل کرده است.از مهمترین قابلیت های این تلفن که باعث می شود تا برای همه ی تلفن های همراه هوشمند جدید کارایی داشته باشد قدرت شارژ باتری تا ظرفیت 1500 میلی آمپر می باشد.

با تکان دادن دسته ی تعبیه شده روی این شارژر به مدت سه تا پنج دقیقه می توان 5 تا 12 دقیقه با تلفن همراه مکالمه کرد.البته این زمان با توجه به نوع تلفن همراه متفاوت می باشد.این دستگاه از درگاه استاندارد USB استفاده می کند که امکان شارز هرنوع گوشی با آن را به کاربر می دهد.روی این دستگاه نیز چراغ های LED نصب شده که میزان شارژ باتری را نشان می دهد.
قیمت این شارژر ها 35 دلار می باشد.
نظرات 1 + ارسال نظر
v.a جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

چند ولت میتونه تولید کنه؟
اگه ولتاژ یه باتری موبایل رو 5ولت در نظر بگیریم و از اونجایی که یه باتری باید با ولتاژ 10+ درصد شارژ بشه باید بتونه 5.5ولت تولید کنه.واقعا میتونه 5.5ولت 1.5آمپر تولید کنه؟؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد